یک فنجان چای مهمان من...
HI,...Welcome to my blog,my friends

پنج نفر با ملیت های متفاوت در پنج خانه که در یک ردیف قرار دارند ، زندگی میکنند .

این خانه ها در رنگهای مختلف است و وهر فردی که در آن زندگی میکند.یک حیوان متفاوت ،یک سیگار متفاوت و یک نوشیدنی متفاوت مصرف میکند.

حال شما با استفاده از سرنخهای زیر بگویید که هر فردی دارای(خانه ای چه رنگی و در  چندمین خانه است،چه ملیتی،چه حیوانی، چه نوع سیگاری و چه نوع نوشیدنی ای مصرف میکند)

1-مرد انگلیسی در خانه قرمز زندگی میکند.

2-مرد سوئدی یک سگ دارد.

3-مرد دانمارکی چای می نوشد.

4-خانه سبز در کنار  و در سمت چپ خانه سفید قرار دارد.

5- صاحب خانه سبز ،قهوه می نوشد.

6-شخصی که سیگار pall mall میکشد در خانه  اش پرنده دارد.

7-صاحب خانه زرد سیگار dunhill می کشد.

8- مردی که در خانه ی وسطی زندگی می کند، شیر می نوشد.

9- مرد نروژی در خانه اول زندگی می کند.

10-مردی که سیگار Blends می کشد در کنار کسی زندگی می کند که گربه نگه می دارد.

11-مردی که اسب نگه می دارد در کنار مردی زندگی می کند که سیگار dunhill می کشد.

12-مردی که سیگار Blue Master میکشد، نوشابه می نوشد.

13-مرد آلمانی سیگار Prince می کشد.

14-مرد نروژی کنار خانه آبی زندگی می کند.

15-کسی که سیگار blends می کشد در کنار کسی که اب می نوشد زندگی میکند.

16-مردی که کنار خانه قرمز زندگی میکند ماهی دارد.

منتظر پاسخ معما باشین...

شما میتوانید جوابهای خود را درجدولی مشابه جدول زیر بفرستید . موفق باشید.
    
    
 

 



           
چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 13:3
ROYA

چهار شمع به آرامی می سوختند، محیط آن قدر ساکت بود که می شد صدای صحبت آنها را شنید.اولین شمع گفت: « من صلح هستم، هیچ کس نمی تواند مرا همیشه روشن نگه دارد. فکر می کنم که به زودی خاموش شوم. هنوز حرف شمع صلح تمام نشده بود که شعله آن کم و بعد خاموش شد. »

شمع دوم گفت: « من ایمان هستم، واقعا انگار کسی به من نیازی ندارد برای همین من دیگر رغبتی ندارم که بیشتر از این روشن بمانم . » حرف شمع ایمان که تمام شد ،نسیم ملایمی وزیدو آن را خاموش کرد.

وقتی نوبت به سومین شمع رسید با اندوه گفت: « من عشق هستم توانایی آن را ندارم که روشن بمانم، چون مردم مرا به کناری انداخته اند و اهمیتم را نمی فهمند، آنها حتی فراموش کرده اند که به نزدیکترین کسان خود محبت کنند و عشق بورزند. » پس شمع عشق هم بی درنگ خاموش شد .

کودکی وارد اتاق شد و دید که سه شمع دیگر نمی سوزند. او گفت: « شما که می خواستید تا آخرین لحظه روشن بمانید، پس چرا دیگر نمی سوزید؟» چهارمین شمع گفت: « نگران نباش، تا وقتی من روشن هستم، به کمک هم می توانیم شمع های دیگر را روشن کنیم. من امید هستم. » چشمان کودک درخشید، شمع امید را برداشت و بقیه شمع ها را روشن کرد.

 
بنابر این شعله امید هرگز نباید خاموش شود. ما باید همیشه امید و ایمان و صلح و عشق را در وجود خود حفظ کنیم.



           
چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:55
ROYA

یک گروه بین المللی از دانشمندان اعلام کردند که در بزرگترین تحقیقات مغز از نوع خود به کشف ژنی رسیدند که عامل باهوش بودن عده ای نسبت به عده دیگر است.

 

پل تامسون رئیس این گروه تحقیقاتی با تأکید براینکه ژنهای هر فرد تنها عامل قدرت مغزی نیستند گفت: گونه های این ژن می توانند در میزان هوش نوسان ایجاد کنند.

این گروه از دانشمندان در جستجوی یک توضیح ژنتیکی برای بیماری های مغزی به طور اتفاقی به یک گونه کوچک از ژنها که " HMGA2" نامیده می شود، برخورد کردند. این ژنها در میان افرادی مشاهده شده که از مغز بزرگتری برخوردار بوده و در آزمایشهای هوش بالاتر از سطح استاندارد بوده اند.

تامسون از آن با عنوان ژن هوش یاد کرده و اظهار داشته است که هنوز ژنهایی از این دست هستند که کشف نشده اند.

تغییراتی که در " HMGA2" رخ می دهد یک تغییر در تبدیل چهار حرف یک کد ژنتیکی است. DNA یا دزوکسى ریبونوکلئیک اسید از چهار ماده شیمیایی A (آدنین)، C ( سیتوزین)، T ( تیمین) و G (گوانین) تشکیل شده است.


براساس گزارش خبرگزاری فرانسه، در این مورد، محققان دریافتند که افرادی که از دوبرابر میزان C برخوردارند و در یک بخش خاص از ژن HMGA2 برخوردارند، مغز بزرگتری داشته و در نتیجه هوش بیشتری دارند.

تامپسون به عنوان عصب شناسی که در دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس فعالیت می کند، گفت: این نتایج بسیار عجیب است، شاید نمی توان پذیرفت که چیزی به کوچکی یک تغییر در یک کد ژنتیکی بتواند عامل تفاوت افراد باهوش با دیگران باشد.

این تحقیق به دنبال مطالعه و اسکن مغزی و بررسی نمونه های DNA بیش از 20 هزار نفر در اروپا، آمریکا و استرالیا صورت گرفته است



           
چهار شنبه 4 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 12:46
ROYA

درباره وبلاگ


صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو ، یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو ، خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد ، تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو ، لحظه ای باد تو را خواند که با او بروی ، تو بمان تا به یقین دیر شود بعد برو ، صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو ، یا دل از دیده ی تو سیر شود بعد برو ، تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند ، تو بمان گریه به زنجیر شود بعد برو . عرض سلام دارم خدمت دوستان گل، خیلی خوش اومدین به وبلاگ من...لحظاتتون سرشار از شادی...نظر یادتون نره ممنون از همتون `•.¸.•´ ♡ ¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1

قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ