گنجشک
 
یک فنجان چای مهمان من...
HI,...Welcome to my blog,my friends

 

گنجشکی با عجله و تمام توان به آتش نزدیک می شدو برمی گشت !

پرسیدند :
چه می کنی ؟
پاسخ داد :
...در این نزدیکی چشمه آبی هست و من مرتب نوک خود را پر از آب می کنم و آن را روی آتش می ریزم ...
گفتند :
حجم آتش در مقایسه با آبی که تو می آوری بسیار زیاد است
و این آب فایده ای ندارد
گفت :
...
شاید نتوانم آتش را خاموش کنم ،
اما آن هنگام که خداوند می پرسد :
زمانی که دوستت در آتش می سوخت تو چه کردی ؟
پاسخ میدم :
هر آنچه از من بر می آمد

تقديم به همه كساني كه روزي وارد زندگيم شدن وخطي در دفتر دلم كشيدن

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فاطی جووون
ساعت20:46---11 ارديبهشت 1392
زویا هرکاری میکنم این بلاگفا دربه در شده لینکت نمی کنه چیکار کنم

فاطی جووون
ساعت20:42---11 ارديبهشت 1392
بی وفایی کن وفایت می کنند

با وفا باشی خیانت می کنند

مهربانی گرچه آیینه ی خوشیست

مهربان باشی رهایت می کنند



---------------------------

سلام گلم خوبی؟؟؟دلم برات یذره شده بود ببخشید دیر جواب دادم سرم به طور وحشتناک شلوغ بود راستی مرسی خبرم کردی

درضمن واقعاهم باعث افتخارمه که لینکم کردی عشقمپاسخ: سلام فاطی جووون میسی گلکم حیف افتخار نداشتم پس لینک شم بازم سپاس از اومدنت


pouya
ساعت20:34---7 ارديبهشت 1392
سلام رویا جان.
کسب درامد از اینترنت در امروزه رواج زیادی پیدا کرده.سایتها و وبلاگهای زیادی در این راستا گام گذاشتن.ولی مهم اینه که بخوایم چطور به درامده برسیم.یه لینکی پایین هست که می تونی با ثبت نام تو این سایت به کسب درامد بپردازید.جزئیات از این قرار است که:
1.این سایت نیز مانند سایتهای کسب درامد دیگر با تبلیغ صورت میگیرد ولی از نوع پاپ اپ یعنی بازدید کننده وبلاگ شما با کلیک بر صفحه وبلاگ شما برای بازدید کننده یک صفحه جدیدی باز میشه که معمولا هم بازدید کننده ها اون رو می بیندند!ولی پول به حسابتان افزوده می شود.به همین راحتی بدون هیچ کلیک بر روی بنر
2.حداقل حق برداشت درامدتان 4000تومان است بلعکس سایر وبسایت های کسب درامد که حداقل برداشت 10000است
3.با زیر مجموعه گیری نیز در کنار این عملکرد ها می توانید سطح در امد خود را افزایش دهید
4.و در اخر هم برای حمایت خیلی کوچک از ما در لینک زیر عضو شوید
http://parspa.net?q=regnuser&moref=pouya
با تشکر بسیار فراوان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 7 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 20:12
ROYA

درباره وبلاگ


صبر کن عشق تو تفسیر شود بعد برو ، یا دل از ماندن تو سیر شود بعد برو ، خواب دیدی که دل دست به دامان تو شد ، تو بمان خواب تو تعبیر شود بعد برو ، لحظه ای باد تو را خواند که با او بروی ، تو بمان تا به یقین دیر شود بعد برو ، صبر کن عشق زمینگیر شود بعد برو ، یا دل از دیده ی تو سیر شود بعد برو ، تو اگر کوچ کنی بغض خدا می شکند ، تو بمان گریه به زنجیر شود بعد برو . عرض سلام دارم خدمت دوستان گل، خیلی خوش اومدین به وبلاگ من...لحظاتتون سرشار از شادی...نظر یادتون نره ممنون از همتون `•.¸.•´ ♡ ¸.•´¸.•´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها



<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 610
بازدید کل : 134014
تعداد مطالب : 108
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 1

قالب وبلاگ

گالری عکس
دریافت همین آهنگ